Monday, January 3, 2011

1st day jadi budak semester dua.banyak ragam!


with love sayang





get ready!


bangunnnnnn....


selamat pagi puan~
*bunyik biar betol yer!(nada upin dan ipin taw taw)^_^
betol!betol!betol!

1

2

3

surrrprissseeeeeeee....





okeh uolss..nie muke 1st time nak masuk kelas taw!
tengok tu saya nak concetrate nie..
ep..jangan ganggu ya.


okeh okeh..
nah ambik nie.
layan la gamba gamba nie sebagai halwa mata.
huihui~






eyhh..miss monk la!
huhu..
jangan marah you~

okeh okeh.
inilah ragam budak bdak sem dua ya!
banyak ragam kan??

hadooii..lupa pulak!
kene bagitaw nie.ponting nieh!


p/s:nak bagitaw nie.
saya bukan student nurse ya!saya just pinjam jep baju tuh*
haha.tetibe jep.
yela saya kan keras macam tiang gol mane boleh jadi nurse bagai nie.
tak mashuuk lah kan?
kuikuikuikui^

saya student MBBS taw.

glamourrr uolls.
ngehngehngeh:))

okehlah...
melalut sudah.
nak study.nak study.nak study.
bukan nak cari kayu.nak cari kayu.
haha*tetibe jep:P

buibui uolss.
see ya next time..

:)

No comments: