Thursday, September 22, 2011

perubahan hormon gamaknye;p

assalamualaikum kalian semua.
may god bless all of you ;)

firstly nak ucap tahniah kat semua ibu ibu yang berjaya melahirkan anak dengan selamatnya.
huyeyyyyy! sukanyaaa.

aku tak tahu nak buat entry ape actually, tapi dengan tetiba pulak aku rasa hormon dalam badan aku dah macam sewel sikit kot gamaknya.so terlintaslah aku nak buat entry nie.
entry agak berbahaya *sila salahkan hormon aku. haha

sejak sejak masuk ward baby nie aku tak tahulah kenapa bila aku tengok muka baby mesti akan rase tenang jee. sumpah aku tak menipu. nie betol punya tiada rekaan okay. aku rasa macam cool gila tengok baby tido.
dan bermulalah aku rasa nak peluk peluk, dakap dakap and kiss baby tu banyak banyak! wahhh sangat cool kot!
dulu aku tak pernah suka baby mahupon budak kecik! sebab bagi aku diorang sama je.keje nak melalak bagai.sakit telingo den taw, tapi tu semua dulu ye* sekarang dah macam lain gila. aku rasa aku punya karekter dulu dengan sekarang totally 100% dah macam berubah. acecececcee! hehe
sekarang aku pantang nampak baby, semua aku nak terkam first sekali aku akan cubit pipi dia yang gewbu gewbu tu! eiiiiii.geramnyaaa.
seronoknya kan ada anak sendiri:) 
alangkah bahagianyaaaaaaa.

comel kan? cool taw dapat peluk!

tenangnya hati tengok baby:)

auw cakkk!

aku tak tahu kenapa sekarang aku cuba untuk menjadi seorang wanita yang sopan.aku tak nak jadi perempuan tapi aku nak jadi wanita, aku cuba untuk bersifat matang, sabar, tidak menjerit melalak macam anjing tersepit tu.hiperbola sungguh,haha
aku cuba menjadi lemah lembut, aku tak berpura pura tapi aku akan berusaha untuk berubah:) doakan ye.

tapi kenapa aku jadi macam tu ea? kenapa aku rasa macamnie? perlu ke perubahan tu. aku teringin sangat nak jadi wanita yang baik dari segi dalaman dan luaran.mudah mudahan. aminnn,

tahu tak aku rasa bahagia sangat bila aku tengok seorang lelaki membantu isterinya mencuci dan menjaga anaknya yang baru lahir. si suami sanggup tido di luar ward demi menjaga baby serta isterinya, si suami juga memberi feeding kepada baby tanpa menyusahkan isterinya yang sedang berpantang, ya Allah di saat tu aku berasa sangat teruja, masih adakah suami yang seperti itu? aku berasa sangat kagum. alangkah bahagianya jika aku dianugerahkan tuhan suami sebaik itu:)
sesuai tak jadi ibu?


tetiba jugak aku rasa eksaited kemainn nak kahwin!
ommjayyy!


aku tidak dapat ekspresikan apa yang aku rasakan sekarang nie. jiwa aku lain. 
kenapa ya?
atau telah terbit naluri keibuan dalam diri aku?
tettttt.

buibui 
assalamulaikum.

*habis den kalau mak den baco entry nie.haha

4 comments:

Yu-sHie AkiRa said...

aku pun...hoho suke sgt tgk bdk kecik.comel glerrr kn?

HaNaHLuvHerLife said...

intan, nk pinjam baby tu boleh x ?

INTAN NAZIHAH BINTI ZAMRI said...
This comment has been removed by the author.
INTAN NAZIHAH BINTI ZAMRI said...

yuni baby sangat lahhh cool dan comel:) tp kenapakah dengan kita? aiyakkk:P
wani-boleh boleh,baby tu pon baik kat semua orang taw:) hehe