Saturday, December 11, 2010

pabila virus demam menular!

ouhhh..
tidak.!

akhirnya aku salah seorang mangsa virus demam!

hencik demam nape awak jahat sangat?
nape awak aimed saya?
tengok sekarang saya dah demam..
puas hati awak kan??
(tetibe jep*)


wuuuuuuuu :'(

sedih taw bile demam nie.
semua deria rase aku hilang.
tak dapat rase nikmat nak makan.
semua kawan kawan aku keluar.
tapi aku je yang kene duk umah nanti.
yela,demam demam nie mane boleh keluar kan?
nanti virus tu pegi kat orang lain pulak..
hmm..
redha jelah.
sedih...sebak nie.


okehlah uols..

malas nak merungut banyak.
baibai!

jage kesihatan anda semua ya!
*jangan lupa pakai mask kalau batuk dan selsema.
hekhek!


2 comments:

zaza said...

pasaipa ramai sangat yang demam ni? rumah aku je 3 orang termasuk aku...

Nazihahnea said...

kan i dah cakap.
bile virus dah menular.
hekhek:)