Sunday, January 30, 2011

a great moment with them!

heyya!

ish ish.silap pulak.

Assalamualaikum kalian~
sehat? hopefully uollss sehat sehat belaka okey?

sebenarnya saya gile seronok punya kentang harinie!! wunkwinkwink*
yela mana tak seronoknya semalam puas saya merewang ke daerah manjung!

wahhhh..sangat superb!

best sangat sangat.at least hilang jugak saya punya tension semalam.hekhek:))

our destination are:

-manjung

-lumut
*marina island yang fulamakmatikatak cun beb!

-pangkor
*kota belanda
*mini great wall of china
*kilang memproses satay ikan
*pantai teluk nipah
*pantai pasir bogak
*pekan pangkor
=for having some shopping!

saya dah tak tahu nak cite macam mana,
so just check it out our greatest pictures:))

first place:marina island!
what a great place:)






dah dah..
enough okeh,

now let me show u our trip to pangkor pulak:)

layannnn..

dalam feri going to pangkor island!!
yang sebelah tu akamal okeh!
not my scandel!ouh,pleaseee!
lagi dua tu wafa and are are.
our tourist guard said:korang nanti tak payah pegi belanda dah.sini pon ada!
haha.pakcik buat lawak lah:))

nie gamba around pangkor;'D




sangat suka ini gambar kerana:
i'm playing with the sand!
sangat sukkaaaaaa:))



tengok tu:)
saya tengah merenung masa depan.
agak agak siapalah putera raja saya?
putera raja kah?
ngahaha.


the scandal!
haha.
tak lah uollss saya gurau gurau jep*
kalau nak tahu tanyalah dengan tuan empunya badan:)
hehe~

auwww!
haha.
*poyos jap*

lastly,kitorang pon bertolaklah ke TELUK ANSON!
hahaha..
*cadang nak tido pangkor tapi tak hantar buku pulak.
haiiiyooo..lupa suda:)
nanti kantoi teruk pula kesnya.
tamau terlibat!



okehlah uollss sekian saja entry kali nie.
hope uolls suke.
layaannnn~
papai~


2 comments:

Anonymous said...

kaklong!!!!!!!!!!!!!!
jelezzzzzzz....waaa.....eyhhh...kaka iqa mcm tgah prgnant lorxx bile dye pkai bju tuhhh....upsss....heheee....telebeyhhsuda.....=).....jelezz sebab xdpat join...='(

INTAN NAZIHAH BINTI ZAMRI said...

ala..kak lang:))
nanti kite pegi sesame ye?
kite overnite kat sane taw taw.
ye yayunk?