Saturday, January 15, 2011

tetibe berperasaan aneh!!haduuuyyyy:(

hmm...
wahai hencek hati ku yang baik hati lagi comey plus plus.
janganlah macam nie.
awak baik baik je kan?
hencek hati jangan lah buat saya macam nie.

tak kesian ea kat saya?
kesian lah saya.
saya sayangkan awaklah hencek hati.

hencek hati..

awak janganlah buat perangai macam dulu lagi.
cukuplah sekali je..
pleaseee...pleaseeee
dulu saya dah buat kesilapan besar taw.
sekarang saya tak nak ulang dah semua tu.
saya tak nak!

tapi...

sejak tadi..

kenapa hencek hati cemburu tengok kebahagiaan orang lain?
kenapa?

kenapa??
hadoooiiiii!!
benci iniperasaaannnnnnnnn...

hencek hati cepatlah buang perasaan nie.

saya tak suka.

saya benci perasaan nie!

saya tak jelous tengok pasangan lain lah!
*tetibe jep.
hahahahaha!

dah la..
malas nak taip dah.

hencek hati jangan buat saya sedey sedey taw taw.

sayang awak hencek hati! muuahhhh~

No comments: