Friday, January 21, 2011

no hopes!

ape kena mengena tajuk entry kali nie dengan benda yang aku nak sampaikan?
haha
abaikan sudaa:))

now.
i'm having a bowl of asam laksa maggie!
lapauuu wehhh;'D

laaaaa..spoiled betul!

aduhhh..
sakit perut lah makan maggie.
aku nie degil lah!
ayah aku cakap 'DON'T EAT MAGGIE KAKAK'
now see.
i got my gastric again!and again!and again!
aku bukan ape.aku nak jimat kot.
yela tengah tengah bulan nie sosak kot eden!
haha.
duit pon takde cukup cukup makan je nak hidup.
soo..
maggie lah jawabnya!makanan yang murah tapi langsung tak berkhasiat!
tapiii..sedap kot.hehehe:)(:

dah dah nak pegi makan ubat magnesium trisilicate for making sure aku tak masuk
EMERGENCY
sekali lagi.
ouhhh tidakkk..
tak rela uollls!



bout the title:no hopes!

abaikan jep*

sebab aku memang dah no hopes kat kau!
titik okeh:))

smiles alwayz:)(:

No comments: