Wednesday, January 5, 2011

=kelas yang super extravaganza=

hehehehe:))


(mood:sangat activeeeee)*

sangat extravaganza lah harinie!
p/s:bukan bunkface ya.but,bunknose jep*
haha.
seyez wa tak tipu lu beb!
seriously + sejujurnya aku sangat excited dalam kelas madam Patmani.
super dupppppeerrrr punya keriangan.
mesti uollss akan tertanya tanya kan?
sapakah Patmani???
siapakah dia>..



jeng jeng jeng..


treeeeeettt treeettt treettttt(bunyi drum cina mati!)hehe.

adakah bini muda datuk B?
haha..

salah sama sekali tekaan anda!sila cuba sekali lagi..kehkeh.
jawapan yang paling bernas dan munabasah ialah....
oit!!!munasabah lol!
hahaa..
munasarawak alsoo can bah!
kuikuikui..
ialah.......
beliau merupakan ketua pensyarah aku kat sini.

walammaakk...seyez die memang hebat dalam mengajar.
lawak gile kot.dengan loghat pior perok die..huyooo..even she's not malay but she can speak better in malay!
cayalah madam!
saya teruja lah sama beliau.TERBAIK!
die cakap..hmmm..die yang cakap ye.bukan saya taw taw!
dah jadi lumrah kalau student nak bercintan cintun bersutun.haha..
that's normal kan.kan.tapi aku tersentap kot bile die cakap sape yang takde (BF) tak normal.!!tak masuk akal kot!
walamaaakkk...terobet hati ku!
i'm totally single madam!
ala...single lagi beshhh lah..sumpah best!
takde sape nak jelez jelez kan uollss~
huhu..sambung cite balik nie,
kemudianya..
eh eh eh..lupa pulak..

tapiii......
haaaaaaaaaaaaaaa....

ade tapi nie..

nak tahu ape???



saya boleh terlelap dalam kelas die tadi!
haha..
aduyai rasa rugi gile lah uollss!
yela kesilapan teknikal yang amatlah besar di situ dimana saya tak dapat menghayati lawaknya dengan sepenuhnya!!
waaa...sangat terkulann nie..
haissshhh...
tulah.
tido lagi dalam kelas.
saya sebenanye bukan ape uollss..saya cuma rasa hairan kalau takde orang tido dalam kelas nie.sooo..saya dengan bangga takbur riak dan ujubnya dengan jayanya merasmikan tido dalam kelas beliau.bangga taw uolls..
haha..
malu kan?
buruk perangaiii!!!!
eiiiiii......

bukan ape lah..
kawan pernah cakap kalau ngantuk tu tido jer.!
tak baik seksa diri sendiri.
berdosa tu menzalimi diri sendiri..Allah marah tau tau..so,tak nak lah kan...hmm..
soo..tido taw uolls kalau ngantuk tu..
hahaha..
jahatnya budak nie!


last last diri sendiri jugak yang rugi sebab tak dapat denga story morry yang best lagi lawak tahap tak hingat dari beliau..
takpe takpe..
minggu depan masih ada lah..


sabarrrrrr...
tunggguuuuu..
hehehe:))

okehlah uolls..mahu study!
nak dekan this sem!.
wish me best of luck ya????

paipaipaiii~

No comments: