Tuesday, January 4, 2011

when i was 19teen~

.:WHEN I WAS 19TEEN:.

taaaadaaaaaaaa.......






saya makan dulu ya?
sumpah sedap!suitable sangat untuk mereka yang menggemari sayuran.
tapi saya tak suka sayur lah!
makan jelah.


okeh okeh nie saya punya taw!
ssoooo..tengok je boleh!
nak beli sendiri ya~
hekhek:))
japanese soba and oreo shake~


jemput makan ya!


korang kalau makan nie kompem tak habis kan??
kan?







sekarang meh dekat sikit..cepatlah..
nak tahu tak??
nak story morry meh..
hehehe.
firstly,mereka inilah yang menceriakan kehidupan saya sepanjang saya berada di rantauan nie.
dan untuk hari nie saya sangat teruja dengan layanan mereka nie!terharu wehhh!SUMPAH!
mereka jugaklah yang sudi nak celebrate birthday saya.
sumpah saya sangat teruja hingga nak titiskan air mata kegembiraan yang tak terucap.
mereka jugak sanggup spend mase dengan saya.
merekalah tempat saya mengadu bagai segala pahit manis masin payau saya!
haha.
*tetibe jep
papepon love u guyz!
muaaahhhhh:p


OKEHLA:))
cukup saja coretan perjalanan saya untuk hari nie.
sempena my 19th birthday~
saya suka hari nie!
betol tak tipuuu.
sangat suka~~~
HARI INI DALAM SEJARAH uoolllsss...
buibui.
mahu tido sudahh..

No comments: