Wednesday, June 1, 2011

what da! tak adil lah kan kan?

salam kalian:)
seriously really sorry sebab dah lama tak menghupdate ini belog,sangat sibuklah. 
buat muka gila busy nie-.-! korang nampak tak? serious punya muka nie.

dah takmau ngomel sambil bebel bayak macam makcik tua sebab tu bukan pointnnya kan?
so.lets to the point lahhh weyy. yah yah. tak adil lah kan kan? aku sakit buah pinggang betol bile ade manusia bersikap pilih kasih kat dalam bumi yang indah ini. *gile tak sakit jiwa kau kiah! what da aku merepek nie!!!
macam nie lah storynya kan, (rojak gila kot!) aku tak faham kenepa sesetengah lecturer perlu pilih pilh students dalam class! heyyy, what's wrong with you? sumpah sakit hati kot.yela sikit sikit utamakan budak dean's list!
diorang tu pon manusia biasa kan? kan? aku paling tak tahan siap boleh dapat gelaran 'master of anatomy!'

aku sikit pon tak pernah nak heran lah sangat kan dengan semua itu cuma sedikit terkilan sebab budak budak yang lain macam tak diendahkan je. kesian lah kan bukan budak dekan je nak belajar kan?
aku paling sakit vena bila die *lecturer tanya kat kelas sape tahu jawab soalan anatomy yang die tanya, pehh,
aku punyalah eksited tahap karma dewa langit petala alam yang ketujuh nak jawab soalan die kau tau tak sebab kebetulan aku ade terbaca nota tu kat dalam revision book (ingat senang ke nak tengok aku study! cube lah appreciate sikit kan) last last die buat dekk je then terus tanya kat bebudak dekan tu apa jawapanya!! berderau kot kompenan kompenan darah dalam arteries aku nie! masalahnya budak budak dekan tu pon tak dapat jawab. nahh,tulah jangan ingat semua benda diorang tahu okay! even aku bukan lah budak dekan tapi aku tak lah bodoh sangat sampai tak tahu anatomy langsung! pleaselah..

sorry to say but this is the truth! tiada auta mahupon cerita rekaan semata mata. inilah hakikatnya.
sorry aku jugak tiada niat nak memburukkan serta mengaibkan guru aku sendiri.tapi macam mana pon inilah hakikat yang selama ini aku pendam dan hari inilah menjadi medan saksi segala kemarahan aku dilemparkan atas kerana kesabaran aku telah teruji maha hebat.

dear lecturer please make me respect you.
saya tak mahu menaggung dosa kerana mengutuk guru saya sendiri.
berubahlah wahai guru kerana bukan setakat saya yang terasa malahan semua pelajar yang lain juga begitu.
saya mahu mendapat ilmu yang berkat darimu wahai guru.
pleaseeee i'm begging you:(

maafkan saya guru.

-insan yang teraniaya-

No comments: