Sunday, June 19, 2011

:.bukan saya berdalih.:

assalamualaikum kalian semua.

*mood: tengah menunggu kedatangan bonda dan ayahanda untuk menjemput saya pulang ke teratak yang tak seberapa kami:) 

seringkali kan orang tanya tanya kat aku sampai dah lemaih aku weh dengan soalan korang tu! 

-kenapa takmau hambik die?
-gapo mu tak ngaku mu ado gewe?
-korang couple ea?
-kau kaple jela dengan dia.senang wehh!

nahhh.meh mak nak ceritera sikit, kate orang sebelum kita membuat sesuatu keputusan kita kenelah pikiaq masak masak.bukan main hantam je nokks.nak masak dapatkan masak masak tu hingat senang ke? 
nak menumis dulu, kemudian masukkan ayam dan rebuskan selama 30 minit, next...(bercakap ala ala cep wan) muaahaha:D
see i told you kan?susah der nak buat keputusan.takboleh on the spot dapat bagi jawapan.
so i need some more time to think about it. sebab bagi aku setiap ape aku nak buat aku mesti pikiaq pasal mak bapak aku. diorang ade pesan kat aku kalau boleh belajaq bagi habihh dulu baru dok pikiaq pasal pakwe makwe nie. kemudian secara automatikalli aku pon terpikiaq betol jugak ape yang bapak aku habaq kat aku. semua tu betoii sangat dah aihh. 
sebab tu aku tak boleh nak bagi ade ruang kosong dalam hati aku untuk diisi oleh mana mana jejaka setampan aron aziz! miahahaha

aisehh seth tan!

tapikan bila aku bestie dengan seorang mamat nie semua orang salah faham,
semua orang ingat aku nie kapel dengan die walau hakikatnya tidak lahhh.
berkawan biar seribu berteman biar satu.
aku bukanlah terlalu memilih tapi bagi aku cukuplah kami setakat berkawan sahaja.lagi sweet:)
kan cik tinggi kan.hehe

tapi kan tipu sangat lah aih kalau aku cakap aku takde perasaan nak mempunyai seorang teman istimewa.
sumpah nokks aku jelez sangat bila tengok kawan kawan aku bahagia dengan pasangan masing masing!
sumpah aku pulak yang lebeh lebeh rase heaven dari kawan kawan aku tu.lalalalallalaa:))
ade aku kesah? hehe.
harap harap korang happily ever after ye wahai cik ieyqa bersama cik wapaaa. saya jelez lah dengan uoollls! hehe:)
aku bila tengok orang kawen aku pon rase dengan hegehnya nak kawen jugak! *awat hang nie dok gatai sangat nie,aku habaq mak hang baru hang tau!
hehe.tak tak tak jadilah.main main sikit pon tak bolehh --!



 cerita sekarang aku dah tak tunggu kat si engi dah sebab aku taw terlampau banyak sandiwara dia berlakon depan aku.plastik beg sampah betoi pakcik sekoq nie.aku sabau jelaaa..
aku dah tak kan tunggu sapa sapa dah sebab nanti aku yang makan dalam. sikalang, aku membuka lembaran baru:) lupakan tujuh tahun dulu ye sayang.


No comments: