Saturday, June 18, 2011

hai kamu, susah hati saya dengan kamu nie.

assalamualaikum kalian semua:)

title bunyi macam ape je kan? *bajet macam bagus je kan,haha. whatsoeverlahkan!
aku nak type jugakkk.



haa.aku nie memang paling pantang kalau ade orang yang nak pertikai pemakaian seseorang tuh!
heyyyyy! what the problemo lah kau, aisehh tak payahla nak kutuk kutuk orang sangat kan? 
kamu tu bukanya next top model pon kan kan?
kamu suka sangat kan kritik orang.kamu cakap die tu tak up to date lah, ntah pape lah, serabai lah, 
comot lah.
ape masalah kamu nie? kamu cakap die pakai macam orang KAMPUNG! sentap makk!
aku pon orang kampung lah babe! agak agak lah kamu.
kamu mengata orang sesedap rasa tumix je kan. kamu pon bukan dari kampung jugak ke?
for your information setiap kali kamu mengata orang sekeliling kamu aku tersentap kot. kamu dah banyak berubah kan? yela kamu cakap macam kamu lah yang paling bagus dalam dunia nie.
aku tak pernah kesah lah, memang semua orang ada hak untuk perasan *cantik (SS)
kamu kata die serebeh,comot,busuk.
okey fine.orang tu redha jela.
kamu ingat pakai baju sendat hantat, kasut tinggi macam mak nyah, rambut rebonding *mengubah ciptaan tuhan tu, habis bagus ke untuk judge orang lain? hadusss.kamu nie,pening aku.
kamu cakap macam kamu paling bagus.fineeeee i dont really mind lah kan.
untuk pengetahuan kamu memang aku asal dari kampung, tapi aku tak pernah nak rasa malu denganya.
walau aku asal dari kampung tapi aku tak pernah sangatlah kan nak jakun bile datang bandar! fullstop okey.

aku memang dari kampung 
tapi aku ade selipar ADIDAS ori, baju PADINI, spec PLAYBOY ori, lens ori dari FRESH KON bukan tipu punya, purse BUM. *aku memang asal dari kampung:)
nahhh, KAU HADE KE???
lain kali jangan nak kutuk orang sangat lah kan.setakat pasar malam aku pon ade lah.jangan nak kencang lah weyyy!

sorry agak riak diatas tapi untuk menyedarkan seseorang, harap kau berubah:)



*sekian saja.assalamualaikum.