Tuesday, April 19, 2011

saya ada kawan baik yang sangat baik hati~

assalamualaikum kalian semua.

hari nie* opss,,pembetulan, pagi nie lah kan? kan? memandangkan jam dah menunjukkan pukul 12.44am.
aduyaiii..failed betul bahasa melayu budak tembam nie.haha.
okey okey sila teruskan agenda awak cik tembam:)
haa..berkenaan title di atas iaitu "saya ada kawan baik yang sangat baik hati" lah kan?
sebenarnya dah lama dah aku nak buat entry nie sampai dah bersarang sesak dah dalam cerebrum aku nie,acehhh..kasi gempak sikit la kan campur campur sikit dengan ANATOMY.agagaga~


bercakap pasal kawan baik??aku pasti semua orang ada kawan baik kan kan? 
tipulah kalau takde tu,nampak sangat korang tu jenis selfish sebab tu takde kawan baik a.k.a BFF*
takpon nampak sangat korang tu SELLFISH sampai tak sempat nak cari kawan, so that kawan jelah dengan ikan ikan tu.haha;D

BAIKLAH!
aku ada kawan baik,korang ade ke?? jangan jelez uollss! (gila bajet minah nie!)errrr..takpe ke cakap macam tu-.- teehee:)
kawan aku nie lain dari BFF aku yang lain sebab die nie laki lah derr! sebab tu lah beza dari BFF yang lain *FYI BFF aku semua perempuan okeh:) nah,nampak sangatlah kan bezanya..haduyaii..
nama mamat busuk gilak nie ialah MOHD IRWAN BIN RAHIM. aku tak tahu pasaipa lah aku nie suka sangat kawan dengan si dia nie,,*jap jap bagi aku pikir jap..haaa! wan nie baik sangat dengan aku, aku je yang selalu buat jahat dengan dia.tapi aku tak sengaja jahat kutuk wan(sila jangan percaya) and tak balas text die(aku busy kott!aisehhh,) sooo..sorry lah bro! maap,mintak ampun.hehe:)

nie lah si wan~ yo wassup bro? ehehe.:P
macam mana aku kenal die ea? ouh ya time oriented kot.kot lah, aku kenal die sebab daya tarikan die yang sangat menerujakan aku iaitu BEG LANDAKNYAA! serious teruja habis rasa nak je pegang pegang beg die tu. last last aku dapat tahu si wan nie budak group sebelah aku kot.haha.LAWAK!
aku boleh tak perasan,*apalah derr! yela tak pakai lens kot pagi tu tak sempat sehh~ then,dia start tegur aku.acehhh,padahal dia nak tanya something lah! last last borak punya borak dapat jugak aku pegang beg die! haha,nyetok betol aku nie,ngeee:)
tulah first time aku kenal die.and now walaupon aku tak sama course dengan die kitorang still keep in touch even berjauhan.*ayat nak hebat sajaa!HAHA.
si wan busuk saya akan jaga MR.IRRY sebaik mungkin ya.

 inilah mr.irry,given by him:)
kaki si irry jadi macam tu sebab kena buli dengan syera bulat si emak tiri!
tiap kali aku pegi macD mesti kawan kawan aku akan ejek aku SUNDAY!
errrr..sabau jelah. bukan sebab ape.si wan nie kalau datang melawat aku mesti bawak sunday macD:)
sebab tu diorang perli aku..haduyaii,,sabar sabar, kalau nak tipu cakap jumpa orang lain pon mesti kantoi punya,teehee:) nampak sangat aku tak pandai tipu kan??

nie lah si wan yang baik hati tu:) yang baju kuning taw taw, bukan pink okey.yang tu aku tak kenal.tehee:)


last but not least thanks sangat sebab sudi kawan dengan saya cik wan:)
saya suka sangat dapat kenal dan kawan dengan awak.
thanks again for your cares.
:.arigatogozaimas.:
sebab sudi melayan karenah saya yang macam budak ribena nie,tehee;D

sekian saja..
assalamualaikum:)


p/s: kalau korang nak tahu aku nie tak berminat sangat nak kawan dengan laki,aku FOBIA!but dengan si wan nie aku rasa okay sangat.die gentle la.so dia lah BFF laki yang pertamadalam hidup aku! kompem si wan bangga kan baca nie:) hehe.. jangan marraa busuk!





No comments: