Monday, January 14, 2013

21 is just a number. Jiha already 21

assalamualaikum wbt kalian:)

sorry sebab dah lama tak updates. saya tersangatlah busy tahap karma.
okay since saya lagi tengah berbulan madu( semester break actually) selama 2 minggu jadi saya akan berjanji untuk menghupdatekan  saya punya belog!okay saya pomiz taw taw.

4 januari lalu merupakan birthday saya! saya sangatlah sedih pada mulanya sebab tade sape pon nak ingat kat saya taw taw... wuuuuu :( nak nanges je rase. nasib lah ade kawan kawan yang sudi wish. okay itu pon sudah memadai bagi saya taw! tapi satu je wish saya untuk birthday kali ntah kenapa saya mengidam nak tiup lilin kat atas kek tu sebab saya rasa comel gituww. hikkhikk

alkisahnya bermula begini, pada satu hari my bfh nie ajak saya jumpa katanya nak ubat rindu saya pon okaylah kan saya pun rindu beliau jugak:P dah lah saya siap lambat sebab tertidur masa maghrib *bad intan bad intan dengan lipas kudungnya saya cepat cepat siap gasaklah walau tudung senget sekalipun hehe. then tetiba my bfh call cakap dye parked kereta jauh sikit katanya tadi ramai orang so saya pun okay jelah hidup kan kena chill. bila saya sampai je okay saya terkedu..............................

okay my bfh bought me a cake siap ade 3 candles lagi pastu siap ade background music lagu happy birthday. seriously saya terkejut sangat lah sangat. why so surprised! tetiba je saya tak boleh control myself then spontaneously my tears fall. okay malunyaa mesti buruk muka saya sebab nangis. hewwheww. bfh pulak muka cool je siap senyum senyum kambing tengok saya, okayy malunyaa lahai. then bfh offered me tissue suruh jangan nangis camner lah saya tak nangis tetiba my wish came true kan. dah penat muka terkejut we decided to go to padang ipoh. yeayyyy tiup lilin lagi! hehe so childish me kan? here i put some pictures:)

so check it out!

the selekeh face of me:P



yeayyy yeayy potong cake and lets omnommmnommm!


last but not least thanks to beliau which is bfh sebab celebrate my birthday even macam terlambat sikit kan. but its okay:) i'm so happy that night! sumpah sangat happy! bfh promised me that bfh will give me 21 presents! yeayyyy again! 
sayang bfh saya nie!

who is bfh? later i will tell u guys:)
the end. bubbye




No comments: