Tuesday, January 15, 2013

Baking is a part of my life


 Assalamualaikum wbt kalian:)
harinie just nak cakap saya tersangatlah rajin nak buat kek! tapi kek batik jelah sebab almaklumlah saya kan duk kat KL memang lah senaglah sangat kan nak cari bahan kat sini. hueheue

back to the story saya rasa kan saya suka sangat buat kek sebab saya rasa seronok dan enjoy sangat! mungkin dengan buat kek saya rasa saya dapat hilangkan bosan dan tekanan kot. mungkinn.
pastukan saya rasa puas hati sangat sangat bila tengok effort kita nak buat kek tu orang hargai siap senyum je sambil menikmati kek yang kita buat dengan penuh kasih dan sayangnya. tak ke cenggitu. part paling best bila org tanya resepi konon kononnya sedap lah sangat kek nya. huehuee kombang kombang je bile kena puji padahal cik gogle yang tolong carikan. thanks cik google! kalau tiada anda maka tiadalah kek hasil dari air tangan saya:)
eh saya cakap macamlah hebat sangat buat kek kann -.-' padahal penah buat bape jenis kek je pun!

-moist chocolate cake-
-Oreo cheese cake-
-pudding truffle-
-cake batik- 
-butter cake-
tu jee cakap macam expert je kan bunyinya. hehe sorry.

moist chocolate cake

oreo cheese cake


okay another 2 cakes nie akan saya buat tak lama lagi. soon okay:)
kalau dah buat saya hupload taw taw.

imma cake lover! 
the end! bubbye.

No comments: