Thursday, December 23, 2010

what type of you


nah tengok lah gambo saye nie?

comey tak??

haha..poyo jep kan!


dah dah..aku bukan nak cakap pasal tu lah!
aku nak cakap pasal......


jeng jeng jeng...





WHAT TYPE OF YOU HA?
kalau korang hanta textkat sumone kalau die tak balas ape perasaan korang?
marah tak??
marah kan?
kan kan?

macam tu lah jugak perasaan aku.
aku tak paham betol dengan sorang nie.
kalau aku hanta punyalah lame die nak reply text aku!
sejam lepas tuh baru die reply..
mak aihh..sakit hati eden tao tak!!

dah lah reply tengah tengah malam.sape yang nak reply kan?hantu yela boleh.
sakit.pilu.menusuk kalbu taw.
lagi satu aku memang pantang kalau dah janji tapi tak tunaikan.
membara rasenye nie...


fuhh,fuhh,fuhh.
nasib baik api bara sempat di padamkan.
haha..
nasib baiklah aku sayang kat orang tuh.soo..
tak sampai hati nak marah marah..
heeee:)

pape pon saya sayang awak lah!

jangan risau okeh?

just nak tahu ape aktiviti harian awak yer??
okehlah.

paipai



No comments: