Thursday, December 9, 2010

Di pagi yang H.E.N.I.N.G

heyyya semua..

awal awal pagi lagi aku dah bangun.
warghhhh...ngantok lagi kot..
tapi kene bangun jugak!
anak dara mane boleh bangun lambat kan kan?
nanti takde putera raja nak masuk meminang.
haha.
pagi pagi camni lagi aku dah sedih.
yela kawan bilik aku sakit.die demam.
kesian die..sejak die sakit aku rase sunyi sangat sangat!
mana taknya die lah radio aku,
dielah tv aku,
dielah astro aku,
dielah mp3 aku,
dielah mp4 aku.
haha.
kirenya die nie merangkumi semua hiburan yanga ada kat dunia nie.
hakhak*tetibe jep*
cik syahirah cepat sembuh taw.
saya rindu kat your kebisingan lah..
saya terharu bila saya ada masalah awak tolong saya~
sangat terharu taw!
bila saya down.awak cheer me up!
saya sangat suka itu semua!!
sumpah suka~ :)(:
wuuuuu :'(
sedih nie.
saya mintak maap tak dapat jaga awak.
saya tak pandai nak jaga orang sakit.heee:)
(walaupon bakal menjadi nurse kelak!)haha.*poyos jep!
ape ape pon saya doakan awak cepat sembuh ya sayang!
jangan lupa makan ubat taw.
nanti cepat sembuh boley buat bising balik.haha.
kan sayang kan.
ya Allah sembuhkan lah Nur Syahirah Bt Rahmat dari demamnya,,
aminn..


No comments: