Tuesday, April 24, 2012

masa tidak mengizinkan saya

assalamualaikum.


nak bagitaw aku busy gila amatlah maha dahhhsat! 
aku nak final dah next week. #sigh 
macam banyak je yang belom khatam lagi. lagi 2 subjek need to cover. LOL!
tadi aku OSCE! sumpah aku rasa down kat satu station nie. station pendidikan kesihatan.


ARAHAN KEPADA CALON:
SILA BERI PENDIDIKAN KESIHATAN KEPADA PUAN ? #lupa nama apa ntah. HAHA
BERKENAAN CARA PENGGUNAAN EMERGENCY CONTRACEPTIVE PILLS (ECP).


contoh pil perancang 

nie pon sama jugak:)




*dengan kontrol hensem machonya aku masuk pastu aku greet, dah semangat pulak aku dok speaking disebabkan tadi ade station english. muaahahaha golak kompis kompis hidung nie sebab rase RESTIISS!


aku mulalahh nak menari nari danggg dangg danggg sebab aku tak bape master bab pill emergency nie. 
aduyaii aku punya lahh perah otak sampai aku rasa otak aku tingtongg sebab jammed dengan semua health education. dah helpers macam hampeh kentang ubi. boleh buat muka tonyee die yang seposen dua tuh! 
aduhh stress. Puan pulak dah macam tak interested sebab aku antara golongan circuit last kan. *nie yang malas kalau dapat giliran last last nie.. nieee nak marahh niee.. eiiiiiiiii! dangggg dunnnng diinggg la kan.
next sem aku doa banyak banyak biar dapat circuit first atau second. acehh nak kate hebat lah tuu. haaaaaa.


aku dah habis sebut semua points baik punya points aku kasi berdasarkan nota Puan HM (mama saya okeng!)
gilaaa nak mengaku! haha.
tapi kenapa Puan macam pelik je?? ahhh gasak janji aku sebut berdasarkan nota yang diberi. aku rasa semua health education aku siap awal mostly 3 minit. masa diberi 5 minit. haa. udahh ape aku nak buat nie? so aku pon menari lahh ala alaa k-pop disituuuu. danggg aku tipuu je weh sila jangan percaya. I HATE K-POP!


SOOOOO dengan kompidengg tahap dewa aku cakap saya rasa takat nie je kot Puan.
HAHA nampak tak gila dah mati kutu aku kat situuuu. pastu loceng bunyi aku cakap thanks Puan aku terus blah! yayyyy OSCE JUST DONE! I LOOOOIIKEEE!   #eh lupa final ade lagi ye kak. sadiss!


apepon aku paling suka English station!
topik diberi Weaning Diet for 7 month baby:)


waaa cakap luuu berhabukk english gua! hebat tak? sila cakap hebat kalau tak gua debik kang!
haha gurau je ye jangan marah:))
tu jelah da only station aku kompidengg tahap karma, yang lain biasa biasa saja.


okeng need to go! study untuk final next week. seram!


*aku nie kompius aku nie nurse ke juruteknologi makmal dah sampai semua jenis parasites, protozoa, bacterium and viruses aku kene hafal. =,,= dangg danggg danggg!


jururawat yang stress! jadi baik layan adik kecil:)


p/s: aku hebat pasal pil perancang rige and noriday jep:) ade soalan pasal merancang keluarga? do ask me. okay. kuiii kuii kuii
adioss, bye!

No comments: