Friday, April 20, 2012

happy delivered day NUR FARAH AZREEN BT SHARUDIN!

salam peeps:)

mintak maaf mintak maaf mintak maaf harap di maafkan okey?
eh? okay me myself and i nak mintak maaf kat adik saya sorang nie si alang langg langg buntall! kuengg kuengg. sorry buntal lalalala~
yang sebonar bonarnya bezday budak nie pada 26 MARCH 2012 yang lalu harap maklong*


kerana kesibukan menguruskan suami suami dan anak. eh eh eh silap suami dan anak anak. HAHA nan hadoo,  bohong kuat nie!


kerana kebizi annnn yang terlampau jadi tak sempat nak story morry pasal event nie. aceceeeh ayat aku! phewww =.='




happy birthday mrs SEPET :p
kek comot sebab lari2 bawak ala kuch kuch hotak hey! LOL typoooo boo intan boo!
bahan prank : air campur ais batu satu guni campur TEPUNG GANDUM = farah! hehehe.
nates nates yang terlibat# ehh bukan lahh white angels okay:))
apaw tengah fikir kat mana aku nak nyorok takut kene simbah sekali. hahahaaaha
si mangsaaaaa! huyeahhh.


welcome to the club sayang:) we just twenty! lalaaaaaaaaa.
haha jalan depan tu penuh dengan tepung sampai harinie. tragis sungguh seluar kesayangan kene tepung woi!
okay alang punya tudung bau kedai dirasmikan oleh susu cap tepung gandum! muehehee! padan muka anda SEPET!




okay got to go. sampai sini saja coretan aku untuk harinie esok esok kalau ade cerita best aku bagitaw okay.


kitewwww janjiii! #eh retis kau!
yang melaporkan untuk tv rosakk.

buiiiibuiiii:P

No comments: