Tuesday, September 20, 2011

update seperti lipas kudung!

assalamualaikum.
may god bless all of you :)

nahh. update sepantas halilintar nie. aiyakkkk! tehee;'D
LAHHH, aku baru teringat actually entry sepatotnya di tulis pada 18SEMPTEMBER meh!
aisehhhh,aku lagi sedang sibuk lah itu masa. sangatlah maaf yep:)

oriteee,on that day we'all i mean saya(intan nazihah) *nak jugak tulis nama tuh:) farah azreen, hazirah zaki dan kawan telah melancong dengan secara tak rasminya ke Teluk Batik:)
  
okay okay layan gambar dulu ye uolls:)

my lovely adik:) alang tomey!

my roommadoo.hehe cik hazirah zaki yang sweet:)

see how tombam am i.haha.
hazirah kecik je kan,aisehh jeleshhh=.=

kami suka tengok mamat henshemmmm kan?

don't get jealous he's my glucose daddy yaww!

ONE MALAYSIA VERSION HUDUS!

missi polis lahhh:)

alalala zirah yang baik nie,hehe

lang? mau BO ka?

aiiiii aiiii captain:)


ehhh, teruknye muka aku.alahaiii ;p

euuww,hehe


three of us,XOXOo


model of the year.




tu jelahhh kot,saje je nak bagitaw aku pegi teluk batik:P
lalalallaaalaa.
thanks kepada kawan saya yang sudi bawak kami bertigaa.
terima kasihh pakcikkkk.hahaaahaaha

till we meet again:)

buibui ladies and gentleman.
assalamualaikum.


peace yooo!



No comments: