Saturday, August 13, 2011

restu Allah ku mencintai dirimu

assalamulaikum kalian semua 
may Allah bless all of you :)

nak tanya, ape perasaan kalian semua jika sesuatu benda yang kalian harap harapkan sangat dalam hidup nie berjaya kalian dapatkan walaupon mengambil tempoh masa yang teramatlah lama, sehingga bertahun tahun di mamah usia?

kalian suka? 
happy?
syukur?
sedih?

mesti berbaur kan :)
macam tu lah jugak dengan aku. setiap hari aku tak pernah pon lalai untuk doakan apa yang aku hajatkan selama ini berjaya aku kecapi. Alhamdulillah sehingga hari ini aku dapat rasakan yang apa aku hajatkan mungkin akan benar berlaku jika aku sentiasa meminta minta dan merayu kepada ya Rab.
sesungguhnya Allah amat sukakan hambanya yang meminta minta, malah Allah amat murka pada hambanya yang sombong dan berpaling daripadanya.

*kita haruslah berusaha dan beristiqamah dalam sesuatu itu supaya mendapat redha dari Allah.

Ya Allah hambamu ini bersyukur ke atasmu.

"Engkau turunkan hujan, diselangi guruh beserta kilat sabung menyabung,
aku tertanya tanya kemana menghilangnya sang mentari?
rupanya Engkau mahu memberikan aku pelangi cukup indah sepanjang hidupku"

atas restu Allah ku ingin milikimu.
ku berharap kau menjadi yang terakhir dalam hidupku..


aminn..


assalamualaikum

No comments: