Friday, August 5, 2011

gua talak gangster mehh. hati gua manyak kiut!

assalamulaikum kalian semua.
may god bless all of you:)

quick update!!

p/s: baca dan hayati dalam loghat cina meh! miahaha!

wa talak gangster mehh, sampai haliiii *hati lu cakap itu macam sama wa!
manyak sentap ini dalam punyaa hatii mehh. sikalang lu kasi celita lah sama wa ape celita lu kata wa manyak gangster.

wa mane penah pon bunuh olang pun. bunuh semut pun ade lah.
wa mane penah itu kasi potong sama olang, wa terpotong jali wa ade laa. haiyaa. dusta melaka betoii!

wa denga celita lu ada muka gangster sebab nya pun lu punya kening ade belah belah meh!
haduiii ! jangan di celitakan pun. malu la pun -.-

lu aaa kasi wa sussspen saja. wa ingat ape celita lah sangat.
wa kasi celita sama lu walaunye pun wa ade kening belah belah tapi wa manyak talak gangster mehh.
hati wa manyak kiutt. bahaha!

betoii wa talak tipu tak pecaye lu kasi layan gambar tengok:)

ade muka gangster ke? haiyaa. mayak helan betoii -.-

hati wa kiutt meh.. muahahahaa!





haha:'D

sape yang cakap saya gangster tu saya sarankan awak pakai specs ray ban 
takpon pakai specs mate agogo tuh! haha.
saya budak baik lah walaupon kening saya terbelah tapi saya tak bunuh orang taw.
*kening terbelah tu ciptaan tuhan:D
peace:)

assalamulaikum


No comments: