Tuesday, August 2, 2011

mereka hanya berterusan begitu, tanpa pedulikan hati yang lain.

assalamualaikum kalian semua.
may Allah bless all of you ya:)

not to forget:
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK. *harap tak terlambat~

okey tajuk kat atas tuh dah macam patriotik semacam je aku rasa:P bahaha. mesti nak lain punya!
mereka di atas ditujukan khas kepada someone who doesn't care about others feeling!

jelik kot dengan orang macam nie. dan yang paling sedih sebak pilunya aku selalunya menjadi mangsa magsa mereka! sungguh sadis. nasib lah nak buat macam mana kan.tempuhinya dengan redha lahh kan:) keeps on smiling lah weh!

tapi terkadang terfikir jugak aku kan dalam banyak banyak manusia dalam dunia nie asal lah aku selalu bertuah sangat bertemu golongan serta species species seperti mereka ini. sakit hati noks taw. mereka gemar mengambil kesempatan kepada insan yang kerdil lagi lemah seperti aku nie *takpe ke perasan cakap macamtu? haha.
mereka gemar menindas kaum hawa, mereka gemar memperbodohkan kita yang tak punya perasaan apa apa! ahh.sungguh terkilan diperlakukan begitu. tetapi apakan daya kita. kita tidak punya tenaga untuk melawan tuntutan mereka. betapa lemahnya aku! kuatkanlah hambamu ini ya Rab. aminn.

mereka, mereka, dan mereka!
apa yang ada pada mereka?
cukup bagus kah mereka?
terror sangat kah mereka?

ahhh! runsing di fikirkan. kita hanya mampu berharap dan berdoa agar mereka berubah dan tidak akan menganiaya kaum yang lemah seperti aku.

*jangan salahkan aku mengapa kelak dewasa nanti aku membenci mereka walau ada segelintir dari mereka tidak sedemikian perangainya seperti mereka yang diperkatakan.

No comments: