Saturday, March 5, 2011

bagun pagi gosok gigi gunalah colgate.HAHA:'D

assalamualaikum w.b.t
errr..rasenye macam dah bersawang bagai je belog aku nie kan? maklumlah aku agak busy lately degan assignment yang bertimbun!
dah macam baju bundle yang orang longgok longgok tu.*mai tengok mai tengok.3 sepuluh 3 sepuluh.
HAHA ;'D


entah ape aku buang tebiat harinie tetibe bagun awal pulak.aissshh. pastu aku terus terkam my chek merah kesayangan sayaa(lappy)!gila buang tebiat.
pagi pagi dah mengonline kan diri.ntah ape motif ntah.haha. sebelum tu nak bagitaw ade kene mengena ke title entry aku kat atas dengan post kali nie?
errrr.macam tak jep* cuma nak bagitaw aku bangun pagi pagi gosok gigi guna
COLGATE.

*iklan colgate jap
ntah la kenapa aku bangun awal ea?haduyaaaiiii. mata nie macam mengantuk lagi tapi tamau tido pulak =.= mungkin aku mengharapkan sesuatu miracle kot pagi nie.
haha takpe ke cakap macamnie?
ngehehe:P

lagi satu aku heran lah kenapa mata aku belah kanan asyik berkelip kelip je dari semalam.dah 2 hari kot.risau betol.sebab ianya agak sedikit mengganggu aku..hmmm.. kawan aku cakap mungkin ade perkara baik akan berlaku.entahlaa.
tapi apakah maksudnya?
sapa tahu??


okey okey.sekarang nak mulakan sesi mengadu bagai' sekarang nie aku tak tahu ape perasaan aku nie. really tak paham lol! aku happy ke,sedih ke,rase diperbodohkan ke. entahlaaaaaa..sungguh berbaur perasaan itu! haduyaii.
aku macam agak bengang tapi dalam masa yang sama aku macam agak bahagia sebab orang tu berterus terang dengan aku. at least we know right? hmm..sekarang pon kitaorang dah jadi macam dulu balik.syukur sangat. at least die sudi nak borak borak dengan aku lagi.aku ingat die benci aku;(
sedih sangat that time.die tak balas pon message aku.sedihh..last last aku dapat taw ade benda happened kat die.so aku tak salahkan die:)
tapikan ape morif die ha? sumpah aku nak taw semua tu.pleaseee bagitaw.


*hope one fine day 'die' will tell me everything.
all about 'die'.
i just wanna know the truth.thats all:)
hope so0000..

No comments: