Sunday, March 27, 2011

Alhamdulillah, syukur sangat pada Allah SWT.

yupp.i'm really thank to Allah for telling me the truth:)
even its really killing me deeply);
but its okay life must go on right?

so,i should be strong and think about my future.yah.dont look at the back,forget the past.
my new life begin without you.just forget the 'seven years'!
no regrets,but its a great moment for me:) yaa..its true.knowing you was awesome boo!

thanks again Allah:)
hope,awak dengan si canteek manis akan bahagia selamanya hinggalah ke hujung nyawa.i always pray for both of you.anyway kamu dan dia sangat sweet.sama padan sama lawa lah.tehee;D
saya tak nak dilebel sebagai pengacau rumah tangga orang,so i'll let you with her.
saya mengundur diri tak bermaksud saya kalah kan?kan?
saya mahu orang yang saya sayang selalu bahagia dengan orang yang lagi dia sayang<3

terima kasih kerana pernah sudi melayan karenah saya yang macam little children nie:)
saya teruja sangat that time.hehe..lalalalalala-,-
saya dah tak tahu nak luahkan apa sebab saya happy tahap maksimum sebab tahu kebenaran yang tak pernah berkesempatan bagi saya untuk tahu.at last saya tahu tanpa perlu awak memberitahu saya.

saya pernah cakap hopefully one fine day dia will tell me the truth.and finally i got the fine day,
it was today(;

no regrets dear:)
assalamualaikum


No comments: