Thursday, March 31, 2011

aku penatlah.




sumpah aku cakap, aku tak tipu yang aku betol betol penat buat hencek mandarin nie.
naek juling mata aku di buatnya.otak jangan cakaplah dah kompem kompem oksigen tak cukup kat dalamnya.
mana taknya mata aku nie pon dah naik 'LOBAM' menahan mengantuk yang tahap hiperbola plus plus! gila dibuatnya..huiiiissshh..penat lah!

nie angkara buat coursework mandarin lah nie=,=! mata macam panda!!

lausher nie tak baiklah buli saya! *tak patut tak patut.kesianlah kat saya.

saya sanggup stay up semata mata mandarin punya pasal sampaikan habis muka saya yang gebu gebu nie berconteng dek pen faber-castel.
tension tension.dah pulak kene pogi cuci muka dengan simple:)

hey setan setan obes yang bergayut di mata ku.pergi kau dari sini! aku banyak lagi nak buat nie!

shuhhhh!shhuhhh! main jauh jauh ya.

okaylah , cukup lah kot.nak mengarang pon dah tak larat.

assalamualaikum:)


No comments: