Sunday, May 13, 2012

bermotif ker?

assalamualaikum peeps yang cantiks lagi hensemm:)

ape khabar? sihat dak? harap harap sihat lah ye kalau tak sihat meh saya tolong sihatkan nak nak?
kalau saya senang je saya bagi injection 50cc pastu guna needle paling besar punyaa:) kompemm sihat, Insyallah:)
wanna try? just call me. hewwhewwheww.

sekarang pukul 7.10am.
lokasi: bilik 4, rumah 7, taman nanas, Teluk Intan.
nie lah umahh titewwwww *pang jap lagi baru taw!

gedabak aku bagitaw landmark rumah sewa aku:) 
thanks KKM bayarkan sewa rumah saya:)


aku nak bagitaw aku tak boleh tidur balik sebenarnya. kannn takde motif kan kan. hehehe
disebabkan kebosanan yang melampau disertai dengan mata yang takmau nak pejam nie aku pon dengan pantas dan jayanya menaip lelaju serta dahsatnya diary aku nie. diary nie umum bagi aku. hehe so korang nak baca boleh, takmau baca lagilahhh boleh yang amat:)

aku on9 lappy first bukak berita:) cc baik ka saya-..- kombang hidong den*

then, bukak twitter ouhh takde benda menarik. haishhh.

then stalk blog member member. okayy mereka sangat cantiks. tercair saya tengok!

nak bukak FB sekali dah ter DEACTIVATED sebab ade sebab musababnya *sila jangan tanya saya kenapa! dushhhh!

last terlast sekali adalah bukak ym. cc dah berhabuk macam dalam gua dah ym aku tuhhh==' dulukan aku lah manusia paling super hyper semangat nak bukak ym. asal on9 mesti nak bukak ym sebabbbbbbbbb.............. cerita lama jangan dikenang kan:) dulu kan ym aku meriah je. ramai je member member yang nak on9 siap ping lagi. okayy tipuu je bukan ping sebab tu BBM lol! haha.
maksud aku buzz aku meh:P
tapi tu semua dulu. lamaa dah sangat haihh. sekarang memang tak meriah pon.aku pon dah tak semangat nak bukak ym sebab aku ade symptom ke'FOBIAAN' sikit. sumpahh seram:( so abaikan jelahhhh.

adik saya:)


aku takmau ingat banyak banyak kisah silam satlagi aku teriak banjir teluk anson nie. haha
okaylahh nak pergi prepare breakfast sebab semalam makan roti cicah milo je. tak berkhasiat sungguh!
okbai :)

No comments: