Monday, November 14, 2011

hey you! i just wanna say good luck:) from far but the fact is near.

assalamualakum kalian semua
may Allah bless all of you :)

kalian semua sihat tak? so macam mana dengan yang dah habis exam,yang tengah exam dan yang bakal menduduki exam?
nahhh, kat sini aku nak ucapkan selamat maju jaya kepada semua yang ada istilah exam dalam kamus hidupnya okeng>.< hehe, i mean okay.

to the main point:)
saya tahu ade sorang kawan saya nie stalker tegar saya. *err perasan kan kau nih! haha who cares:P
cik awak saya nak ucapkan selamat maju jaya dalam peperiksaan yang awak sedang lalui. saya tahu dan yakin 250% yang cik awak boleh buat punya laaah! cik awak budak pandai dan bijak sebab tu sayang lebih.ehhh tak tak saya gurau je,teheeee;) maintain with your dean list okay. go cik awak gooooo! jyeahhhh.

saya kat sini sentiasa doakan yang terbaik pada cik awak. hari hari doa supaya hari hari awak sentiasa dan ceria disamping orang yang cik awak sayang. (agak agak saya masuk dalam list tak? hehe)

cik awak kene buat yang sehabis yang baik mungkin sebab cik awak kene jadikan cita cita cik awak tu satu kenyataan, semoga cik awak berjaya menjadi DR kelak.aminnnn:) *untung laaa.

cik awak jangan nervous taw masa jawab exam tu. 
*aku lebih lebih nasihatkan orang padahal time exam akulah yang paling nebesss dalam dunia! awok nebessss:P

semoga cik awak baca entry saya kali nie:)
byeee cik awak!

ouhhhyaaaa, lupa nak bagitahu. if cik awak dean list kali nie nanti saya belanja okay?
emmmm belanja aiskerim pop seposen tu boley tak?
heehe. kidding^^

assalamualaikum.

No comments: