Thursday, July 14, 2011

susahnya kalau dah berperasaan nie ye.

assalamualaikum kalian semua:)

may God bless you all yah.

title bunyinya macam pelik kan? tapi itulah hakikatnya, dah tak dapat nak sembunyi lagi ape yang terbuku kalbu di dalam hati nie.*acehhhhh,ayat nak romantikatak je:P hehehe.

alamak,susahla macam nie kan? aku rasa dah tak menentu je.
nie semua gara gara perasaan yang selama nie aku jaga dengan lemah lembut dan rapinya.
yelah, kemain aku jaga last last die buat hal pula cik perasaan nie. sape tak marah kan kan?
jaga dari umur aku 14 tahun taw. then sekarang cik perasaan dah memberontak bagai. kononya dah besar bagai untuk hidup bebas lah what so everlahh. semua nak buat hal sendiri lah. waaaa:(
tensionnye!



cik perasaan nie. jangan lah macam nie.risau mak nokss.haha *gaya pondan:P
penat taw jaga awak.kenapa macam nie. kan saya cakap jangan bagi peluang kat sapa sapa untuk awak jatuh hati. sekarang tengok? saya susah hati taw.

ye saya tahu die sangat baik. tapikan kita pernah janji untuk berkawan saja? saya pon tak tahu sejak bila cik perasaan nie dah berputik untuk membuka hatinya untuk seseorang. haisshhh-.-
ye die memang baik sangat, sumpah sangat baik. takkan sebab tu cik perasaan dah jatuh hati? alahai mudahnya cik perasaan tewas ye? 
die selalu jaga pasal kesihatan saya,die tak pernah sekalipon untuk lupa bertanya khabar kepada saya, itu buatkan saya terpikat kepadanya.

tapikan cik perasaan, awak suka die kan? adakah die suka awak? die tak pernah pon cakap die suka kat awak kan? awak tak ingat dulu pon ada orang tu layan awak sama macam si die, tapi last last die tinggalkan awak macamtu je kan? awak dah lupa ke cik perasaan? cik perasaan ingat hal dulu dulu ye:) jangan mudah tewas!



kalau betol die sayangkan awak die akan jaga awak dengan sebaiknya,
die akan luahkan segalanya kepada awak. dan die akan jadikan awak suri dalam hidupnya.

till ends:)

assalamualaikum.

No comments: