Thursday, July 7, 2011

apabila hajat terlaksana,perlu tulis jugaa:)

assalamualaikum kalian semua:)

sihatkah semua? harap harap sihat dengan kehendaknya ya semua.

okay,sikalang,
lemme tell kalian semua kenapakah title aku berbunyi sedemikian rupa..ha,,,ha,,,ce teka ce teka?
dah dah aku tahu hangpa semua memang malas kan nak teka teka nie bukannnya dapat duit pon kan? toksah duk berlakon sangat lah kan bajet macam nak teka.
haha.ade aku kesah? hehe

APABILA HAJAT TERLAKSANA? 
pekajadahnya makcik oi?

sat lahh nak habaq mai.
macam nie haritu aku dengan kawan kawan pergi ke bandar teluk aku ke teluk anson? sapa tahu? cepat *angkat kening sambil membuat muka ala ala comel gituh! melatopss! haha. *overdose!

pada mulanya tujuannya hanyalah untuk meng 'bank-in' kan kachingg kachinggg(duit lah) tapi last last boleh pulak pergi shopping sebentar untuk barang keperluan seharian.punya pulun beli banyak barang last last tangan pon tak cukup.haha *hambik kau borosss sangat! alaa,biarlah boros jangan boroi sudaa.haha.ye ke idokk? muahahahah;D yang menjadi bibik untuk mengangkat barang aku adalah cik wafaiqaaii,err..kasihan beliau tapi takpe sebabnya satu je pon kan awak? hehe.

dah habis shopping sakan serta bergosip mengalahkan beautifulnara bagai semua maka kami pon penatlah.mana taknya dok potpet potpet dari tadi. lantas kami mengambil keputusan untuk ke hotel bumbung biru*silaa jangan terpedaya kerana ianya hanyalah food court sahaja:) untuk meneruskan agenda untuk mencari segala bagai air bagi menghilangkan rasa haus di tekak.

maka dengan pantas aku mengajak mereka ke satu gerai yang dari 14batu nisan boleh nampak tanda ABC! OMG! memang terbaiklah! haus kan? kakkkk! saya nak ABC satu, dengan pantas dan tertekannya kakak itu menyalinnya *suara aku macam bom atom! haha,tetiba kebulur cendol pulak. kak! cendol ada tak? ade dik,jawab kakak tu.
haaah! kansell ABC! nak cendol lagi padu memandangkan tu kali pertama dapat aku rasa cendol kat kedai tu.selalunya sold out awal sangat. dah 3 kalai datang beb! panas je haha.syukur dapat juga rasa:)

so itulah yang berkaitan dengan title tu:) bila hajat makan cendol terlaksana..OMMMJAYY! sedap!
dah dah malas tulis dah,penat tangan den:) 

jum layan gambar pula...

hambik kau!
comel tak aku?jawab dengan jujur,haha. *getiss nyah!
nak muntah hijau!

haaah nie lah cik temoqq:) ABC satu! siapp. haha

okay nie pulak bala angkatan tentera aku memandangkan  si dia nie polis penchen! kuikui.

nama saya iqaaii yayunk saya comel kan? ye ye,comeiii:)



kenapa gambar die besau? sebab tuan die kan diva hot gituh! so kene lah besau besau.tengok  orang lah kan.
ngahaha

tak per ke macam nie? sila jangan tiru aksi terlampau ini.
dah dahaga tahap karma dah tu.hehe




p/s: sorry pictures tak cun meletopss, nama pon pakai henpon cikai.bukanlah BB kan?
malas nak edit:P
masih tidak mampu beli DSLR.



*saya  rindu kat seseorang yang sweater dia sama dengan sweater
 yang saya pakai kat picture paling atas tuh:) hehe
blushing! 
miss u pakcik! 




No comments: