Thursday, November 18, 2010

percakapan dan kritikan bisa membuatkan aku terluka,terguris dan berdarah semula

eh! camne ea ko bile syok kat die ha?

ape lah kelebihan die tu?

weh!hensem sangat ke die tu?aku rase hensem lagi balak aku!

ko yakin ke die single?

ko tak rase macam ko bertepuk sebelah tangan ke?

ko nie buang masa je minat kat die.ntah ntah die dah ade awek dah pon!

dah la tu.ko ingat kau rindu die.die rindu kat kau ke?

aku rase die tak padanlah dengan kau.

kau yakin ke boleh dapat kan die?

asal lah kau tunggu die yang aku yakin die takkan jadi milik kau lah!
kau jangan perasan lah!!

die tu tak padanlah ngan kau!die pandai sedangkan kau!haha.pikir sendirilah!

die tu anak orang berada sedangkan kau!

die tu macam macam lah....sedangkan kau!








aku benci dengan semua nie!tolonglah paham.aku tak kesah pon dengan semua nie.
memang aku tahu aku tak pantas bahkan layak untuk die.
aku sedar semua tu!aku dengan die umpama langit dengan bumi yang beribu ribu jauhnya.
aku sedar diri nie.aku cermin diri nie.tapi tak salahkan kalau kite mencuba?aku memang sukakan die.
memang aku sayangkan die.
semakin aku cube nak buang semua perasaan nie semakin perasaan sayang aku kepada die.Ya ALLAH apakah semua nie.??
kenapa sukar sangat aku nak lupakan die?kenapa mesti die?aku tahu aku akan dilukai suatu hari kelak.aku tahu!aku sedar.tapi perasaan nie!sukarnya aku nak buang.
kenapa mesti aku kenal die?
kenapa mesti aku jumpa die?kenapa?

jodoh dan maut di tangan tuhan.aku tahu semua tu..
aku sedar sapa aku.tak perlu semua kritikan tu semua.aku tahu.....

cukuplah sakitkan hatiku ini..





mata ini indah melihatmu
jantung ini detakkan jantungmu
dan biarkan aku padamu
menyimpan sejuta harapan padamu
rasa ini tulus padamu
takkan berhenti sampai ku mati...







No comments: