Friday, October 29, 2010

apabila final exam suda habis

tak tahu nak cakap ape dah,yang penting final exam suda habis..waaa~best best best.macam macam aku dah plan sempena exam suda habis nie.nak tahu ape yang aku dah plan and rangkakan?
-nah.ini die listnye-
nak habiskan duit beli baju baru(nak kasi jelez abang!)
nak beli kasut baru.(dah lame taw ushar kasut nike tu)
nak pegi tengok movie.cite ape yang best agaknye ea?
nak pegi jalan jalan dengan kawan kawan semua
nak pegi rehatkan minda yang dah semak macam lalang nie.macam dah boley sesat taw
nak pegi melontarkan vokal jugaklah :D
nak pegi kacau budak budak yang bakal final exam.
nak tido puas puas macam sleeping beauty tu.
nak bermimpi sepuas puasnya.
nak online ym sampai kene tarik telinga dengan emak.
nak berfeseboooooook sampai cooling pad tebakar.
hahahaha
nah.kopaklah duit aku. :D
nah.banyak gilerkan yang aku dah listkan.tak masuk yang aku tenga fikir nie.akan ku pastikan semua ini berjalan lancar.hihi.yela.aku bukan ape,yela alang alang dah habis nie,kite enjoyyyy!(bak kate puteri dalam tv3 tu)hihi.mane taknye setelah mate aku nie dah jadi macam mata panda taw,huduh gile cakap kat korang.saba jela.jawab exam pon da macam org takde kepala dah.hihi.yela asyik menyembah bumi iaitu meja di mana tempat aku beradu ilmu.haha(ayat macam orang tinted)hehe.penat woo cakap kat korang.rasenye SPM pon tak macam nie.hihi.tak tahulah ape pasal aku semangat sangat sampai jadi tahap macam tu sekali.nie kalau mak bace nie kompem mak terharu anak die yang sorg nie dah pandai study teruk teruk sampai tonggang terbalik..haha.harapmaklum okeh yang terbalik tu buku plus nota nota yer,bukan aku taw!aku tido sopan je.bukan ganas ganas.buku tu kebetulan je jatuh sebab aku 'ter'sepak.bukan ape time tu nyamuk gigit kaki aku.tu yang aku sepak.hihi(ayat nak selamatkan diri nie)hakikatnya dusta belaka.haha.ape ape pon aku nak sangat semua orang tahu aku bahagia sangat sebab penderitaan yang aku tanggung selama seenam belas purnama dah habis.haha.tipu jelah!seminggu je pon.yela seminggu pon kalau dihitung balik aku rase aku tido tak cukup 24jam taw.bangga nak bagitaw.hihi.
okaylah dah banyak merapu campur ikan kerapu nie.haha.lagipon dah ketandusan idea idea yang bernas nie.
okayla semua papai~
salam.
aku rindu dia!

No comments: