Sunday, March 18, 2012

assalamualaikum:)


malam nie seronok sangat sebab dapat dating dengan adik adik saya cuma iqa je takde.. tapi takpe sebab kami ingat awak cik temooqqq:) 
heeehewwhewww!




berbekalkan makanan yang dibeli di pasar malam aku dengan jayanya berjaya melepak depan menara condong! yayyyy lama tak buat kerja kerja melepak nie:) hehe

saya pemalu orangnyaaaa:P sila pengsann* ahakss

mak aihh besaunyaaa gamb ha? ehehe:P gasakkk!

apaw ganasnyaaa. takut mak!

yayyyy sayang merreeekaaaaa plus iqa temoq! nanti sesama lagi taw taw, muahhh!

selebek kan muka aku. okay takpe pasrah jee.

okay saya tengah message abang sayang saya taw sila jangan kacau! kata apaw:)

kesayangan saya:) red little devil! ahahaa

nie sape punya kejelahh duk candid bagai nie? heran sungguh.

                                                                                       saya nie pemalu.maaf sekali lagi:P

farah nie cantik kan? sayang die:)




ohmayyy sangat terserlahlahhh kesepetan aku nie! okay mengaku sepet dah:[

apaw nie sangat comel okay.hidung dia mancung! sangat jeles..agrrrr





paling sukaaa gambaa nie! suka suka suka suka! sumpahh sukaaa!

merah kan?

ehhh hijau pulak dah?

minah kundang? kan?

kayo den kayo ado duo buah henpon. kau hado?






okaylaaaa. mahu tidur sudah bye sayang sayang:)
teluk intan dalam kenangan......


p/s : haziqah jangan meraung dan tarik muka sebab baca entry nie.muehehee.
       sila redhaa okay:) hahhaahhaaa. nan hadooo!


No comments: