Saturday, February 18, 2012

cemburu akan mereka.

kadang kadang cemburu tengok kebahagiaan orang lain:(
kenapa aku tak dapat sama?

sumpah cemburu sangat. aku rindukan ex aku yang dulu.EA dia baik sangat. seriously. aku sakit dia jaga makan minum aku semua dia jaga. aku ingat lagi dia sanggup masuk kelas lambat sedangkan ade test semata mata call aku tanyakan sakit aku.time tu aku muntah teruk sebab gastric sampai nak pengsan. aku ingat lagi suara dia panik gila bila tahu keadaan aku:( kesian dia. dia cakap kalaulah dia dekat dia akan datang bawak aku pergi hospital. terharu sangat time tu. lepas2 dia habis test terus dia call tanyakan aku. aku rasa dihargai sangat. dia call semua roommate aku untuk pastikan aku okay.
benda paling aku suka pasal dia, dia pandai ambik hati aku and pandai buat lawak:) suka sangat! dengan dia aku tak pernah rasa cemburu langsung. langsung tak! kalau aku ada masalah mesti dia bagi nasihat kat aku. baiknyaaa dia. dia tak pernah langsung sakitkan hati aku. tak pernah cakap pasal perempuan lain depan aku. sebab tu aku sayang sangat kat dia. die suka hiburkan aku dengan cerita cerita bodoh dia sampai sakit perut aku gelak. dia nie banyak cakap kalau borak paling sikit pon mesti 2jam-,- terbakar telinga.hehe *tipuuu jeee. aku ingat lagi die ajar aku buat add math sebab time tu aku dah fed up gila buat sebab tak dapat jawapan. rupanya senang jeee pong. tak sampai lima minit dia ajar aku dah pandai buat. terima kasih awak...

dulu awak selalu cakap nak jaga saya sampai bila bila.awak cakap awak nak rawat saya kalau saya sakit:( tapi apakan daya, mungkin kita tak dijodohkan bersama:( awak nak tahu saya sekarang pon dalam bidang perubatan jugak.sama macam awak.mesti awak suka kan kalau tahu.dulu awak pernah cakap kat saya awak nak saya ikut jejak awak dalam bidang perubatan. tapi kan saya nak jadi engineer dulu:) hehe at last saya jadi nurse. tapi awak pandai sampai awak jadi doktor. awak saya doakan awak berjaya dunia akhirat ye. saya ingat cita cita awak. awak nak jadi pakar bedah kan? mesti dah tercapai cita cita awak tu kan? saya tak tahu macam mana awak sekarang:( awak jauhhh sangat. dulu first time awak marah saya sebab saya nangis sebab sakit.awak marah sebab awak cakap saya kene kuat mana boleh nangis. tapi saya makin nangis sebab awak marah saya. awak marah saya nangis sebab awak taknak saya menangis depan awak sebab awak akan menangis sekali:( awak sekarang mesti dah berbahagia dengan pilihan hati awak kan? sangat beruntung orang yang dapat awak. takpelah saya sentiasa doakan kebahagian awak walaupon awak bukan dengan saya, satu lagi benda saya akan ingat pasal awak. awak sorang je yang panggil nama saya lain dari orang lain tak pernah ade orang lain sebut nama tu.awak sorang je. ya Allah rindunya kat awak..

mungkin Allah dah rancang sesuatu atas apa yang berlaku.
aku redhaa. semoga akan ada pengganti yang lebih baik untuk menggantikan dirinya:(

1 comment:

HaNaHLuvHerLife said...

seduhnye citer intan :( sobs sobs