Sunday, February 13, 2011

mood tak tahu.

hye semua:)

assalamualaikum w.b.t
tak tahulah ape motif aku buat entry kali nie.
tetiba rase nak menulis dan menconteng dalam belog nie.
hehe:D
yela memang hobi aku kan mengadu bagai dalam ini belog.
haha.
aku tak tahu dengan mood aku sekarang nie T_T
sumpah aku betol betol tak tahu.

kadang kadang aku happy sangat sangat
kadang kadang aku marah sangat sangat
kadang kadang aku sedih sangat sangat.

sekarang aku sedih kot.
errr..
ehhh??
yke? entahla abaikan.


kenapa aku mesti sedih sedangkan aku sentiasa ditemani keluarga tercentaa:)
aku ade kawan yang sentiasa hiburkan aku dengan telatah gelak tawa mereka.
itu yang membuatkan aku sentiasa terhibur~

tapi kan orang ade cakap dalam kita bergembira mesti akan ada sesuatu yang membuatkan kita berduka. emm..betol ke?boleh pecaya ke ha?
now.aku pon rasa macam tu.betul sangat dah pepatah tu.
bukan ape la kan,tipu la kalau kita cakap kita langsung tak pernah bersedih dalam hidup nie?kan kan?sedangkan haiwan pon mesti ade perasaan kan?inikan pula kita sebagai manusia yang di kurniakan Allah hati dan perasaan kan.

kekadang terfikir jugak.kenapa kita mesti ade perasaan?
dan perasaan tu sering membuatkan kita bahagia mahupon berduka.
sakit kan kalau ada orang mainkan perasaan kita?
tapi kita bahagia kan bila ade orang yang jaga perasaan kita:)
*sapa yang tak suka kan bila ade orang sentiasa ambil tahu pasal die~

tapi..setiap orang lain cara mereka berperasaan.contoh terdekat aku lah kan.
aku nie kuat sangat 'touching' if something happened kat aku.
entahlaa..tak boleh control kot itu hormon.
lain pulak bagi orang lain.mungkin mereka kuat dan boleh hadapi dugaan dalam kehidupan seharian mereka.aku teringin sangat nak jadi macam tu.tapi aku tak boleh sebab memang aku dikurniakan Allah sifat macam nie.


perasaan?
perasaan?
perasaan?
perasan!

haha.

coppp!berbalik pada perasaan.
macam macam jenis perasaan yang kita ada kan?
mostly happy and gila punya tahap sedih.
kan kan?

agak agak uollss kalau gembira ade tak kawan yang tak nak datang dekat?
mesti tipulah kan.kalau kita bergembira mesti ramai je yang sentiasa ada di sisi kita tak kisahlah sape sape pon.


tapi kalau kita sedih berduka lara ada tak yang nak datang turut berkongsi kegembiraan tu?
susah sangat kan nak jumpa orang macam tu.tapi bahagia kan kalau kita dapat jumpa orang yang sanggup berkongsi segala suka dan duka.
wahhh.sungguh terharu sangat.


tapikan aku paling tak suka perasaan kalau kita tak di hargai
dan dipermainkan serta ditipu.


ah.abaikan!
moto hidup aku sekarang nie:)
p/s:walau ape pon perasaan.

well i'm just fine,thank you.

okeh okeh.cukup suda.


^thanks god for the truth^
now i just realize:)
i feel good now.
thank you *syukur.


No comments: